hyte!!! wlkom to ma lubly damn world! haha.. nothing much..but wut i rili2 noe..i rili2 lub the sibling damn2 much lol.. wit out them i felt empty! siyesly lol..its comes from bottom of ma heart! they are ma life..and ma everythings! wit out them i NOTHING! hahaha... guys! pls..believe me..u`ols r ma everything now either ma family must come 1st la kan!♥♥♥♥♥♥♥

Thursday, October 6, 2011

open House

its been so long i didn`t write anything inside here! bcoz i didn`t pay my i can`t on9 lol..haha..what a pity girl! ;p shame on u la Ms.Rose! hahaha..

last Eid-Ul-Fitr..we ols sume g ler jln2 open house..just only ONE day oke..kita sume pergi 10 buah RUMAH! dasyat giler! hahaha..bygkan lah ape jd pada perut2 kami semua..hehehe..perut sume menonjol ke hadapan oke! hahaha..

last year kami pegi at least THREE house per day! but this year we av to go 10 houses per DAY! haha..
pape pun we had enjoyed the journey! hehe..abis sume rumah kami redah! xper..nme pon raya boleh diampunkan lg keGEMBELAN kami meredah rumah sibling sibling..hehehe ;p

so..please take a look all thse pitcha the u`ll noe how clumsy we are! av a nice day readers~