Photobucket
hyte!!! wlkom to ma lubly damn world! haha.. nothing much..but wut i rili2 noe..i rili2 lub the sibling damn2 much lol.. wit out them i felt empty! siyesly lol..its comes from bottom of ma heart! they are ma soul..ma life..and ma everythings! wit out them i NOTHING! hahaha... guys! pls..believe me..u`ols r ma everything now either ma family must come 1st la kan!♥♥♥♥♥♥♥

Monday, May 16, 2011

terasa @ tersentap?

pelik dgn title kt atas tuh? hurm..pekata korg usha dlu story kt bawah ni yer..:)


ada seorang ciptaan Allah ni..xtau la apa masalh dia dgn kami2 ni..tp dia remove kami semua dr friend list dia..tbe2 plak tuh..:) tp kami semua pon x kesah..cik Rose lg la xkesah..bukan cik Rose yg add dia pon..


tp yg peliknyer knp lak dia wt cmtuh? xpuas ati dgn status2 kami ker? pelik..tade plak rasenyer kami2 ni nk serang dia..or tulis pasal dia..byk lg kot benda yg kami2 nkpost selain pasl dia..




siapakah dia? femes ke beliau? terkenal ker beliau? gorgeous ke dia? chantek ker dia? baek sgt ker dia? hensem sgt ker dia? charming sgt ker dia?? lalalalalala~


ntah la..biar dia berada di alam fantasi nya sendiri..


kami2 d sini hanya mampu mendoakan yg terbaik buat mereka2 ini..semoga mereka2 ini berbahagia la hendaknya..Insyaallah..:)




p/s: lot of ♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment