Photobucket
hyte!!! wlkom to ma lubly damn world! haha.. nothing much..but wut i rili2 noe..i rili2 lub the sibling damn2 much lol.. wit out them i felt empty! siyesly lol..its comes from bottom of ma heart! they are ma soul..ma life..and ma everythings! wit out them i NOTHING! hahaha... guys! pls..believe me..u`ols r ma everything now either ma family must come 1st la kan!♥♥♥♥♥♥♥

Tuesday, December 27, 2011

30 November 2011....




yer..arini mmg arijadi cik rose..tp mcm slalu la..xseriah HB org lain :) tp xpe..cik rose da biasa da....spnjang 22thun ni ape yg cik rose tau..majlis yg paling meriah masa cik rose umur 5 thun..dat time mmg sgt2 meriah..yerla..budak2 kan..tp nk dpt blik suasana cm tuh mmg sgt2 la ssh..hahahha..
g pon cik rose ni bkn lah seorg kawan/sahabat/besfriendforever/teman/cewek/sedara/sepupu/apa-apa jerla yang baik/comel/cantik/penyayang/baik hati/apa-apa jerla pd org di luar sne..hahaha..tp xpe..jnji pada usia begini cik rose masih lagi diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan di serba moden ini.. Alhamdulillah... :)
tp tipu lah lau cik rose ckp cik rose xnk lgsung rasa sume tuh...yerla..terasa diri disyangi itu..cewaahh~ ;p tp xpe la..teman2 cik rose sume bz..so biar lah mereka membzkan diri mereka tuh.. :)
xkesah la u'ols jnji umur cik rose da pon genap 22thun...cuma lesen keta jer xde lg..haha..malu mak nok...asik ssh kan org jer..ciankawan/sahabat/besfriendforever/teman/cewek/sedara/sepupu/apa-apa jerla cik rose tuh..slalu sgt jd dreber x bertauliah... :) maaf yer kawan/sahabat/besfriendforever/teman/cewek/sedara/sepupu/apa-apa jerla ....:)

dan disebabkan itulah cik rose da jd baik skrg..dok umah jer..hahaha..pagi bgun g keje..blik keje tgk tv..pas tuh tido blik, esok bgun g keje..gitu la seterusnya..ntah smpai bila pn tatau.. :)per leh wat..nk kuar xmampu...cik rose ader car key (kaki) jer..hahah :)

oke la u'ols...we better endup first ye..t cik rose smbung blik..al-maklumlah..citer best pon da setat..so kita lyn tv dlu yer..lyn blog ni pai bila2 pon x terabis...hahahha...
av a gud rest yer kawan/sahabat/besfriendforever/teman/cewek/sedara/sepupu/apa-apa jerla .... :)
luv ya! <3

No comments:

Post a Comment