Photobucket
hyte!!! wlkom to ma lubly damn world! haha.. nothing much..but wut i rili2 noe..i rili2 lub the sibling damn2 much lol.. wit out them i felt empty! siyesly lol..its comes from bottom of ma heart! they are ma soul..ma life..and ma everythings! wit out them i NOTHING! hahaha... guys! pls..believe me..u`ols r ma everything now either ma family must come 1st la kan!♥♥♥♥♥♥♥

Friday, July 29, 2011

"Avramovic puas hati" - Coach S'pore

          APA saja yang kritikan yang dilemparkan kepada pemain-pemainnya tidak diendahkan jurulatih Singapura, Radojko Avramovic kerana baginya, pasukannya berhak untuk mara ke pusingan ketiga kelayakan Piala Dunia 2014 selepas mengatasi Malaysia menerusi agregat 6-4 malam tadi.
Radojko yang turut dikenali dengan gelaran Raddy berpuas hati dengan barisan pemainnya yang berjaya mengharungi sorakan padu 90,000 penyokong Harimau Malaya di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Baginya, keputusan seri 1-1 pada perlawanan kedua pusingan kedua dengan Malaysia sudah cukup untuk mereka mara ke peringkat seterusnya walaupun pemain-pemainnya dikritik kerana bermain kotor kerana gemar melengah-lengahkan permainan.


“Ini perlawanan yang hebat dipamerkan kedua-dua pasukan. Kami sebenarnya boleh menjaringkan lebih dua gol dalam perlawanan ini tapi saya tidak faham dengan beberapa keputusan pengadil malam ini (semalam).

“Saya tidak fikir pemain saya sengaja melengah-lengahkan permainan kerana mereka sebenarnya memang cedera. Pengadil sepatutnya melindungi pemain-pemain,” katanya pada sidang media semalam.


dipetik dari :: http://www.hmetro.com.my

No comments:

Post a Comment